جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 394147
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
عمامه گذاری

حوزه/ استاد حوزه با حضور در کارگاه آموزشی تلبس گفت: لباس روحانیت خاری در چشم دشمنان که در رأس آنها آمریکا، رژیم صهیونیستی و دست نشانده آنها همچون وهابیت است می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد ربانی در کارگاه آموزشی تلبس که با حضور 20 طلبه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد با تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام هادی (ع) عنوان داشت: امام هادی (ع) همانطور که از نامش پیداست هدایتگر بشریت است طلاب نیز همچون ائمه اطهار علیهم السلام به عنوان رهبران دینی جامعه، هدایتگر و عامل سعادت مردم باشند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: ملبس شدن به لباس روحانیت افتخاری بزرگ است چرا که طلبه با پوشیدن لباس پیامبر اکرم (ص) آماده تبلیغ و ترویج دین اسلام خواهد شد.

این محقق حوزوی تأکید کرد: پوشیدن لباس روحانیت فرصتی برای مبلغان دین است که با شبهات و مبلغان وهابیت مبارزه کرده و پرچم اسلام را در جهان به اهتزار درآوردند.

وی در ادامه افزود: لباس روحانیت خاری در چشم دشمنان که در رأس آنها آمریکا، رژیم صهیونیستی و دست نشانده آنها همچون وهابیت است می باشد.

حجت الاسلام ربانی خاطر نشان کرد: طلبه معمم همچون جنگجویی مبارز و تا دندان مسلح است که با پوشیدن لباس روحانیت و حضور در جامعه دین و شریعت الهی و لباس پیغمبر را تبلیغ می کند.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون همچون موشک شهاب سه آماده ایستادگی در برابر هجمه های دشمنان هستند بیان داشت: طلاب سربازان عقل و هادی و هدایتگر مردم در جامعه هستند و همچون نیروهای نظامی که از خاک و میهن پاسداری می کنند طلاب نیز از اعتقادات و ارزش های دین صیانت می کنند.

این استاد حوزه علمیه در پایان ابراز داشت: طلاب پرچمداران اسلام ناب محمدی هستند لذا با عقل، بصیرت و توان بالای خود جامعه را به سمت و سویی متعالی هدایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha