جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رونمایی از کتاب

حوزه/ حزب الوفاء الاسلامی بحرین در همایشی با حضور جمعی از شخصیت ها و مبارزین بحرینی از کتاب "آل‌خلیفه، الاصول و التاریخ الاسود" ( آل‌خلیفه، ریشه‌ها و تاریخ سیاه)در قم رو نمایی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، حزب الوفاء الاسلامی بحرین امروز یک شنبه با برگزاری همایشی در شهر قم با حضور جمعی از شخصیت ها و مبارزین بحرینی از کتاب آل خلیفه الاصول و التاریخ الاسود ( آل خلیفه، ریشه ها و تاریخ سیاه) رو نمایی کرد.

این کتاب بخشی از تاریخ خاندان خلیفه و جنایاتی که پس از اشغال بحرین در حق مردم این کشور مرتکب شدند را نمایان می کند.

در این مراسمT راشد الراشد یکی از رهبران حزب العمل الاسلامی با ایراد سخنرانی به تبیین بخشی از تاریخ پر جنایت آل خلیفه پرداخت و بر لزوم تدوین تاریخ حقیقی کشور بحرین و معرفی ساکنین اصلی این سرزمین تاکید کرد.

همچنین یکی از رهبران حزب الوفاء الاسلامی در این مراسم گفت: این کتاب جزئی از یک طرحی بزرگ است. طرحی  که در راستای حفظ هویت اصلی و تاریخ بحرین و پرده برداشتن از دروغ های آل خلیفه درباره سابقه خود در بحرین و مخفی نگاه داشتن سوابق جنایت کارانه خود انجام می دهند.

حزب الوفاء این کتاب را تکمیل کننده تلاش های گذشته و ثمره تلاش نخبگان در کتب تاریخی بحرین دانست و اعلام کرد: این کتاب در راستای طرح همگانی " مقاومت کشور در برابر تجاوزگران" می باشدکه این حزب دنبال می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha