جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام هادی صدیق

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) فسا در نشست "انتقادهای غیر واقعی، لابی های شیطانی" گفت: مسلمان کار آزموده و متعهد، باید نیرو و توان فکری خود را برای حل مشکلات جامعه به کار بندد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام والمسلمین هادی صدیق تولیت مدرسه باقرالعلوم(ع) شهرستان فسا در نشست "انتقادهای غیر واقعی، لابی های شیطانی" که با حضور حوزویان این شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: اگر چه داشتن روحیه ی خیرخواهی، جرات و جسارت نقد و انتقاد به ضمیمه ی وجود فضاهای مناسب گفتگو و نقد و نقدپذیری، مهمترین ضامن سلامت است، اما هر سخن جایی و هر نکته مقامی دارد.

وی افزود: یک مسلمان کار آزموده و متعهد، باید خود را در جایگاه رهبر سیاسی حاکم بگذارد و نیرو و توان فکری خود را برای حل مشکلاتی به کار بندد که شایسته است آنها را بشناسد و راه حل اسلامی را برای آنها پیشنهاد کند.

تولیت مدرسه باقرالعلوم(ع) فسا اظهار داشت: مخالفت غیر مسئولانه با حزب یا نظام حاکم و انتقاد از آن، کار دشواری نیست؛ اما مخالفت مسلمان خوش فکر و کوشا؛ صادقانه، مسئولانه و آگاهانه است و به گونه ای که اگر روزی از او بخواهند زمام امور را به دست گیرد، اندیشه ها و برنامه های او در عینیت زندگی قابل اجرا، ثمر بخش و دارای نتایج مثبت خواهد بود.

وی در پایان گفت: ادعاهای نظری و ذهنی که تنها برای زندگی در مدینه فاضله به کار می آیند، به زودی مردم را از دست صاحبان ادعاها فراری می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha