جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: امروز اسلام و قرآن در خطر است و زمینه های اختلاف و تفرقه میان مسلمانان به وجود آمده است، لذا همچون شهدا باید از ارزش های اسلام با جان و مال خود پاسداری و صیانت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در یادواره شهدا که با حضور خواهران بسیجی و به مناسبت هفته دفاع مقدس در کانون بسیج کرمانشاه برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس هفته، هفته عزت و تحقق شعارهای انقلابی و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عزت و استقلال نظام مرهون مجاهدت و ایثار شهدا است، افزود: عزت و سربلندی کشور با جانفشانی شهدا رقم خورد، لذا افتخار می کنیم که در جهت نشر اندیشه های دین و مکتب حضرت امیرالمؤمنین (ع) خدمت می کنیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: گرایش و علاقه بی سابقه ملت به حضرت امام خمینی (ره) سبب شد کفار و مستکبران به انقلاب طمع کنند و هجمه های خود را علیه نظام شروع کنند.

وی با اشاره به این که دنیای کفر همواره از انقلاب و اسلام سیلی خورده است، خاطر نشان کرد: کفار، اسلام را دشمن سرسخت و مانعی برای رسیدن به اهداف شوم خود می دانند، لذا با صرف هزینه های گزاف و تشکیل اتاق فکر درصدد متوقف ساختن موتور قدرتمند اسلام و انقلاب برآمدند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ادامه داد: دشمنان با معادل سازی و تشکیل گروهک های تروریستی همچون طالبان، القاعده و داعش و با جنایات متعدد، به فکر ضربه زدن به پیکره اسلام افتادند و متأسفانه تا حدودی به نتیجه رسیدند و چهره اسلام را مخدوش کردند.

این استاد حوزه تصریح کرد: اگر نصرت و یاری خداوند متعال در دوران دفاع مقدس نبود، قطعأ انقلاب زمین گیر می شد، اما توکل و توسل رزمندگان اسلام و همچنین رهبری حضرت امام خمینی (ره) مکر و حیله دشمنان را نقش برآب شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه افزود: امروز اسلام و قرآن در خطر است و زمینه های اختلاف و تفرقه میان مسلمانان به وجود آمده است، لذا همچون شهدا باید از ارزش های اسلام با جان و مال خود پاسداری و صیانت کرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه انقلاب و نظام مملو از مردان و زنان دلیری است که برای حفظ خاک و کیان خود جان و مالشان را فدا می کنند و این مهم رمز موفقیت و پایداری انقلاب در برابر هجمه های دشمنان است.

وی در پایان گفت: تمامی خواهران و بانوان محجه که با چادر حضرت فاطمه الزهرا (س) حجاب خود را رعایت کرده اند، حافظ خون شهدا هستند، چرا که با این عمل مکتب و شیوه شهدا را تداوم می بخشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha