شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ صرف پژوهش و تحقیق نمی تواند اثر گذار باشد. دانشگاه و مراکز علمی فراوانی داریم؛ اما مهم این است که کدام مرکز علمی در حال تولید علم درست، برای هدایت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار رئیس و اعضاء مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع) گفتند: باید فعالیتی که در عرصه مختلف تحقیقاتی و پژوهشی انجام می دهیم با هدف نشر و اشاعه دین و مکتب اسلام ناب و اهل بیت(ع) باشد.
معظم له بیان داشتند: باید کسانی که در این نوع مؤسسات فعالیت تحقیقاتی می کنند، آثار نو  و صحیح از خود به یادگار بگذارند تا با این نوع آثار جامعه هدایت و رهمنون شود.
 ایشان افزودند: صرف پژوهش و تحقیق نمی تواند اثر گذار باشد.  دانشگاه و مراکز علمی فراوانی داریم؛ اما مهم این است  که کدام مرکز علمی در حال تولید علم درست، برای هدایت جامعه است.
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: باید تولید علم وفکر اثر گذار باشد اگر نباشد هیچ ارزشی ندارد.
ایشان با بیان اینکه تا کنون فعالیت درست علمی و تحقیقاتی درباره امام موسی کاظم (ع) صورت نگرفته و این خلاء ای است که وجود دارد افزودند: جای بسی خوشحالی است که این موسسه که به نام خود آن امام همام می باشد، اقدام به چنین حرکتی کرده است و باید سعی کرد این نوع فعالیت ها  را بیشتر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha