شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ مبلغین مدرسه الزهرا ( س) جویبار رتبه نخست استانی را در برنامه های فرهنگی اوقات فراغت تابستان با عنوان "پارک پاک ، ساحل سالم" کسب نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران،خانم حسینی فرمانده پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهرا( سلام ا... علیها ) با اشاره به ضرورت حضور طلاب در بین مردم به ویژه فضاهای تفریحی گفت : " یکی از علل  آسیب های رفتاری و ضعف  آموزه های دینی در مردم ، عدم حضور مبلغین دینی در اماکن تفریحی است . "

 وی با مثبت ارزیابی کردن حضور مبلغین خواهر در بین عموم بانوان در پارک ها و سواحل دریا اعلام کرد: در دنیای امروز که رسانه های جمعی سعی در جذب کودکان و نوجوانان در مسیرهای غیر الهی دارد؛ این وظیفه طلاب است که با ارتباط صمیمی و نزدیک با آنها به ویژه در اماکن تفریحی ، راه صحیح زندگی را  به آنها نشان دهند.

حسینی در ادامه با اشاره به  فعالیتهای خواهران مبلغه در سطح این شهرستان بیان کردخواهران طلبه مدرسه الزهرا(س) جویبار برنامه های متنوعی را در اوقات فراغت با محتوای دینی  از جمله قصه گویی ، شعر ، مسابقه و....، همچنین ارائه مشاوره های فردی در زمینه ارتباط با همسر ، تربیت فرزند و.... برای عموم خواهران به اجرا گذاشتند که در این زمینه توانستند رتبه اول استانی را در برنامه های فرهنگی اوقات فراغت با عنوان پارک پاک ، ساحل سالم،  کسب نمایند.

انتهای پیام313/48 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha