جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) سنقر، اقتدار و عظمت ایران را مرهون شجاعت و شهامت شهدا دانست و گفت: به برکت مجاهدت شهدا انقلاب اسلامی به عنوان نقطه امید مستضعفان جهان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر امروز با حضور بر سرمزار شهدای گمنام این شهرستان با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در جمع طلاب و دانش آموختگان مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر عنوان داشت: سربلندی و ایستادگی امروز انقلاب اسلامی که به عنوان نقطه امید مستضعفان جهان به شمار می رود، به برکت ایثار و جهاد شهدا و رزمندگان اسلام به دست آمده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر اظهار داشت: شهدا در میدان مسابقه الهی با یکدیگر به رقابت پرداختند و هریک به نوعی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و این گونه برای جهان اسلام ماندگار و برجسته شدند.

این استاد حوزه در ادامه افزود: قطعا پاسداری و حراست از آرمان های نورانی و تداوم مسیر درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تزریق روحیه ایثار و شهادت در جامعه امکان پذیر است.

حجت الاسلام بنی عامریان شهدا را اسوه های استقامت و شجاعت دانست و بیان داشت: شهدا به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی و اقتدا به مکتب سیدالشهدا(ع) در برابر ابرقدرت های جهان قدعلم کردند و همچون سپری مستحکم به دشمنان، نشان دادند انقلاب اسلامی به راحتی در برابر استثمارگران تسلیم نخواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر در پایان یادآور شد: طلاب و روحانیون باید نسل جوان و نوجوان را با آرمان های شهدا که اسوه مقاومت بودند، آشنا ساخته تا انقلاب و اسلامی در برابر هجمه های دشمنان ایمن شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha