جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 397324
۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
راهپیمایی ۱۳ آبان

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت:۱۳ آبان روز نمایش استکبار ستیزی ملت ایران به جهانیان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان بروجرد با گرامیداشت این روز گفت:در این روز دانشجویان پیرو خط امام با درایت و بصیرت لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر نمودند و برای همیشه این روز در تقویم پرافتخار ایران اسلامی ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه مردم فهمیم و بصیر ایران اسلامی با حضور آگاهانه و پرشور خود در میادین مختلف تاریخ جمهوری اسلامی به دنیا ثابت نموده اند که همواره تا پای جان در دفاع از کیان انقلاب اسلامی می ایستند تصریح کرد:ملت غیور ایران اسلامی با تبعیت از فرامین رهبری و حرکت در مسیر آرمانهای اسلام،انقلاب و شهدا در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهند کرد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش اقتدار دوباره حضور مردم مومن و انقلابی ایران در صحنه است خاطر نشان کرد:در این روز موج خشم و انزجار مردم نسبت به استکبار جهانی به گوش جهانیان خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به اینکه آمریکا در راس دشمنان ملت ایران قرار دارد، تصریح کرد:در روز ۱۳ آبان مردم بصیر ایران اسلامی یک بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به بدعهدی های آمریکا پس از امضای برجام به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha