شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بانوان

حوزه/ به همت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) داراب، نشست هم اندیشی "ضرورت و اهمیت تحصیل در حوزه" با حضور خانواده های حوزویان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، به جهت آشنایی خانواده های طلاب جدید الورود با عملکرد مدرسه علمیه و ضرورت و اهمیت تحصیل در حوزه، امروز نشست هم اندیشی ویژه همسران و فرزندان طلاب و حوزویان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان داراب برگزار شد.

در این نشست که با حضور طلاب پایه اول و برخی از حوزویان برگزار شد،  خانم بهادری مشاور مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهرستان داراب، به ضرورت همدلی و همراهی خانواده ها با طلاب پرداخت و اظهار داشت:  ایجاد امنیت در خانواده توسط مرد و با همکاری، همیاری و همدلی همسران امکان پذیر است.

وی افزود: با توجه به اینکه خداوند در قرآن کریم حریم ها و مرزها را مشخص کرده است، باید حریم خانواده را از نامحرم حفظ کرد و حدودها و خط قرمزها را شناخت؛ زیرا در صورت رعایت نکردن این مسائل، امنیت خانه و خانواده به خطر می افتد.

در ادامه این نشست، خانم معصومی مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) این شهرستان، با توجه به آیه22 سوره توبه به ضرورت و اهمیت تحصیل در حوزه پرداخت و تفقه در دین را وظیفه همه مسلمانان دانست.

وی در ادامه خطاب به خانواده های حوزویان این مدرسه بیان کرد و گفت: دختران و همسران شما بهترین مکان را برای تحصیل علم انتخاب کرده اند و اراده و خواست خداوند بوده که این مسیر را انتخاب نموده اند پس همراهی و همدلی شما با آنها باعث موفقیت طلاب در زمینه تحصیل، تهذیب و اداره خانواده خواهد شد.

 

انتهای پیام 313/44

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha