جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه / آیت الله مهمان نواز با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا گفت: چهره واقعی دولت مردان آمریکا در این انتخابات برای تمام ملت ها بويژه ملت ایران بر ملا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، آیت الله مهمان نواز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد اظهار داشت: به یاری خداوند و با رهبری بی بدیل حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، دشمنان نظام جمهوری اسلامی تا کنون نتوانسته اند عزم راسخ این ملت برای پیمودن آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) را بکاهند .

آیت الله مهمان نواز با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا گفت: چهره واقعی دولت مردان آمریکا در این انتخابات برای تمام ملت ها بويژه ملت ایران بر ملا شد.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: رعشه هایی از جنون در رئیس جمهور جدید آمریکا مشاهده می شود و این بیانگر خوی استکباری دولت آمریکاست.

وی در ادامه از موضع قاطع حجت الاسلام یعقوبی در قبال سخنان اخیر در مورد واقعه دانشگاه بجنورد تقدیر نمود و از ایشان خواست با تمام قدرت و بدون ترس در مقابل اینگونه افراد بایستد.

حجت الاسلام یعقوبی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از آیت الله مهمان نواز به جهت حضور همه جانبه در صحنه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... از ایشان به عنوان قوت قلب برای همه مسئولان استان یاد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha