جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 399922
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
۳ پزشک مسلمان، مرد سال شیکاگو نام گرفتند

حوزه/ ۳ پزشک مسلمان در ایالت شیکاگو به خاطر خدماتشان در بیمارستان‌های مناطق جنگ زده در سوریه، توسط مجله شیکاگو به عنوان مرد سال انتخاب شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از aboutislam، 3 دکتر مسلمان در ایالت شیکاگو به خاطر خدمات‌شان در بیمارستان‌های مناطق جنگ زده سوریه، توسط مجله ماه دسامبر شیکاگو به عنوان مرد سال شیکاگو انتخاب شدند.

این سه پزشک اهل شیکاگو با همکاری شبکه سلامت اجتماعی به سوریه رفته بودند تا پس از 6 سال جنگ داخلی، به مردم جنگ زده این کشور کمک کنند.

سامر عطار، جراح ارتوپد با موسسه پزشکی نورث وسترن که از زمان آغاز جنگ سوریه تا کنون 14 ماموریت پزشکی به سوریه داشته می‌گوید: پیش از رفتن به سوریه نامه‌ای به عزیزانم نوشتم زیرا می‌دانستم که این سفر ممکن است برگشتی نداشته باشد و احتمال کشته شدنم وجود داشت.

ظاهر سهلول، متخصص مراقبت‌های ویژه در مرکز پزشکی مدافع مسیح  نیز که از زمان آغاز جنگ سوریه تا کنون 3 ماموریت پزشکی به سوریه داشته است می‌گوید: در سوریه کشتن یک دکتر مساوی با کشتن صدها سرباز است زیرا با کشتن یک دکتر در واقع بیمارانی که او در آینده قرار است مداوا کند را نیز کشته‌اید.

جان کاهلر پزشک متخصص اطفال می‌گوید: در بیمارستان‌های سوریه هر چند دقیقه یک بار صدای انفجار به گوش می‌رسد و پزشکان به شما می‌گویند که چه نوع مهماتی منفجر شده است. یا اینکه مثلا به شما هشدار می‌دهند که از مکانی فاصله بگیرید زیرا تک تیراندازها در آنجا کمین کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha