جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 آیت الله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی

حوزه/ حجت الاسلام علی اکبری با تأکید براین که همه دغدغه آیت الله فاضل پرورش طلاب مستعد و انقلابی بود، تصریح کرد: این عالم وارسته در مسیر پرورش طلاب خدمات بسیار ارزشمند و ماندگاری را از خود به جای گذاشته اند.

حجت الاسلام حمزه علی اکبری،  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، از حضرت آیت الله فاضل به عنوان عالم وارسته و تلاش گر در عرصه دین و حوزه های علمیه یاد کرد و افزود: به حتم ارتحال این شخصیت علمی، ثلمه ای بزرگ برای حوزه های علمیه خواهد بود.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله فاضل(ره) عمر با برکت خود را در راه اشاعه فرهنگ نبوی و ولایت علوی سپری کرد، بیان داشت: این عالم وارسته از ارکان رکین و اوزان وزین زهد و تقوی در منطقه محسوب می شوند.

وی با بیان این که حضور شخصیتی همچون آیت الله فاضل نعمتی برای حوزه های مقدس علمیه مازندران بود، خاطرنشان کرد: به حتم فقدان این شخصیت برجسته برای طلاب و روحانیان استانبسیار سنگین خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران عمر با برکت خود را در مسیر خدمت به اسلام، انقلاب و حوزه های علمیه سپری کرد، افزود: فعالیت ها و خدمات این عالم ربانی در عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای همیشه ماندگار خواهند ماند. 

حجت الاسلام اکبری با اشاره به این که آیت الله فاضل حتی لحظه ای از بحث و تدریس دست نکشید و همواره در راه خدمت به دین حاضر بود، تصریح کرد: ایشان تا آخرین لحظه عمر خود در جهت علم آموزی و پرورش طلاب و روحانیان گام برداشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیره علمی و عملی آن عالم برجسته بهترین الگو برای حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: امروز باید تلاش کنیم یاد و نام آن شخصیت علمی و اخلاقی حوزه های علمیه همواره زنده و پویا بماند.

معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که همه دغدغه آیت الله فاضل پرورش طلاب مستعد و انقلابی بود، تصریح کرد: این عالم وارسته در مسیر پرورش طلاب خدمات بسیار ارزشمند و ماندگاری را از خود به جای گذاشته اند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha