جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله محمد فاضل بابل

حوزه/ در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا آيت الله شيخ محمد فاضل استرآبادي، تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل، آيت الله طبرسي، نماينده ولي فقيه و ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران پیام تسلیت مشتركي صادر كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا حضرت آيت الله شيخ محمد فاضل استرآبادي، تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل، آيت الله طبرسي، نماينده ولي فقيه و ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران پیام تسلیت مشتركي منتشر كردند.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم مجاهد و پارسا، ابوالشهيد حضرت آیت‌الله شيخ محمد فاضل استرآبادي موجب تاثر و تالم گرديد.

این استاد اخلاق و داماد حضرت آيت الله العظمي كوهستاني كه از فضلای حوزه علمیه نجف و از علمای برجسته استان مازندران بود در جریان انقلاب اسلامی ملت ایران در سال ۱۳۵۷ در مبازره با رژیم فاسد پهلوی در شهرستان بابل پيشگام و پيشتاز و مسجد وی، یعنی مسجد کاظم‌بیک بابل، پایگاه انقلابیون پرشور این شهرستان بود.

اين عالم جليل القدر و يار وفادار و صادق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري در سال ۱۳۶۳ با تأسیس حوزه علمیه فیضیه مازندران در بابل با پرورش هزاران طلبه سهم مهمي در تولید علم و تربیت جوانان صالح  و شايسته داشت. 

اینجانبان اين مصيبت را به كليه بازماندگان آن عزيز سفر كرده و به مردم عزيز مازندران به ويژه مردم شريف و عالم دوست بابل، روحانیت عظیم الشأن و همه‌ی ارادتمندان و شاگردان و دست‌پروردگان آن مرحوم صمیمانه تسلیت و تعزيت گفته و از درگاه باريتعالي علو درجات را براي آن فقيد سعيد مسألت می‌نمائيم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha