جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عباس السمیع جوان بحرینی محکوم به اعدام

حوزه/ السمیع گفت: در شگفتم که این نظام از اجرای قانون دم می زند در حالی که در قاموس آنها هیچ قانونی محترم نیست و اگر قانونی بود حکومت آنها را سرنگون می کرد و آنها را از راس قدرت برمی داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از تایید حکم اعدام سه نفر از جوانان انقلابی بحرینی توسط دادگاه تجدید نظر، عباس السمیع یکی از این جوانان ضمن به مسخره گرفتن این تصمیم دادگاه گفت: این حکم تاثیری بر اراده ما ندارد و من از همه می خواهم برای من اندوهی به دل خود راه ندهند و راه انقلاب را ادامه دهند.

در پیام این جوان انقلابی آمده:

نظام آل خلیفه با این حکم های ظالمانه قصد دارد ترس و واهمه را در جان شما ایجاد کند و خون شما را بمکد، اما شما غم و اندوه به دل خود راه ندهید و بر راه انقلاب و مخالفت با نظام، ثابت قدم بمانید.

وی افزود: شهدایی که جان خود را در راه خدا فدا کردند و با زندگی وداع گفتند و پدران و مادران و فرزندان و خویشان خود را تنها گذاشتند برای چه بود؟

برای این بود که ما و شما عزت و کرامت داشته باشیم..

آیا ما از شهدایی که شعله آزادی را با خون خود برافروختند برتریم؟

هرگز چنین نیست و آنها پیشگامانی هستند که ما نیز به آنها ملحق خواهیم شد.

السمیع ادامه داد: نظام فاسد هم بداند در شگفتم که این نظام از اجرای قانون دم می زند در حالی که در قاموس آنها هیچ قانونی محترم نیست و اگر قانونی بود حکومت آنها را سرنگون می کرد و آنها را از راس قدرت برمی داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha