جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برگزاری دوره «مدیریت و رفتار سازمانی» در یزد

حوزه/ دوره آموزشی دو روزه «مدیریت و رفتار سازمانی» با حضور مدیران مدارس علمیه استان یزد، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، دوره آموزشی دو روزه «مدیریت و رفتار سازمانی» با حضور مدیران مدارس علمیه استان یزد در دو سطح، آشنایی با اصول مدیریت و اداره حوزه های علمیه و دیگری آشنایی با مباحث رفتار در ادارات و عوامل ایجاد انگیزش در کارکنان، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد.

حجت الاسلام رضا ابروش در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خصوص موارد مطرح شده در این دوره گفت: در دوره گذشته مباحث اصول مدیریتی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، در این دوره نیز بحث رفتار سازمانی یکی از اصول مهم بود که در این زمینه مدیر باید چگونگی رفتار با کارمندان خود را بیاموزد.

وی ادامه داد: در خصوص رفتار سازمانی زیر مجموعه ای به نام مهارت های ارتباطی وجود دارد که به مدیران راه های چگونگی ارتباط با کارمندان، طلاب و افراد مرتبط با حوزه های علمیه را آموزش می دهد.

این کارشناس حوزوی به اهمیت بحث انگیزش در سازمان ها اشاره کرد و افزود: در بحث انگیزش نیروها، با این تفکر در تلاش هستیم که اگر قرار است حوزه های علمیه به عنوان یک سازمان و نهاد فرهنگی ، دینی و ارزشی در جامعه اسلامی به فعالیت بپردازد و به هدف برسند، لازمه آن این است که همه افراد اعم از مدیران، کارکنان و ... رفتارهای سازمانی داشته باشند.

انتهای پیام/313/23

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha