جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد واعظ موسوی

حوزه/ به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این زمینه فراهم شده تا پژوهشگران و محققان بتوانند در عرصه های مختلف مانند فرهنگ پویایی اهل بیت(ع) پژوهش های عمیق، تاثیر گذار و تهاجمی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه  دستاوردهای پژوهشی در دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به جایگاه پژوهش در حوزه اشاره کرد و  گفت: فعالیت های پژوهشی مراکز علمی حوزه شگفت آور است.

وی بیان داشت: دلیل این شگفتی، فعالیت پژوهشی بسیار خوب مراکز علمی  در زمینه های مختلف تحقیقی و علمی که از جمله انجمن علمی فقه و اصول حوزه و  پژوهشکده فقه و حقوق است.

 رئیس انجمن ارتباطات تبلیغ حوزه علمیه قم بیان داشت: هر چند حوزویان و شخصیت هایی که در امور تحقیقی، ترویجی، تبلیغی، فرهنگی و پژوهشی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشند، اما وقتی در مقابل انبوه فعالیت های تاثیر گذار پژوهشی که در غالب  لجنه های مختلف ارائه می شود، قرار می گیریم احساس کوچکی می کنیم.

استاد حوزه افزود: خدا را شاکرم که به برکت نظام  مقدس جمهوری اسلامی این  زمینه فراهم شده تا پژوهشگران و محققان بتوانند در عرصه های مختلف  مانند فرهنگ پویایی اهل بیت(ع) پژوهش های عمیق، تاثیر گذار و تهاجمی داشته باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha