جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یورش دوباره شهرک‌نشینان اسرائیلی به مسجدالاقصی و آرامگاه یوسف

حوزه/ شهرک‌نشینان اسرائیلی و باستان‌شناسان صهیونیست با حمایت نیروهای ویژه امینتی اسرائیل روز گذشته بار دیگر به محوطه مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از imemc،  شهرک‌نشینان اسرائیلی و باستان‌شناسان صهیونیست روز گذشته با حمایت نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به محوطه مسجد‌الاقصی یورش بردند.

در این هجوم، 70 شهرک‌نشین یهودی اسرائیلی به همراه 48 باستان‌شناس صهیونیست از طریق دروازه مغربی به حیاط مسجدالاقصی حمله کرده و سعی در اجرای مراسم مذهبی تلمود داشتند. به گفته منابع آگاه، نمازگزاران و گاردهای امنیتی مسجد‌الاقصی با شعارها و ذکرهای مذهبی، مخالفت‌شان را با این عمل شهرک‌نشینان مهاجم ابراز کردند.

کار به جایی رسیده که مسجدالاقصی تقریبا به طور روزانه شاهد شاهد چنین تهاجماتی از سوی صهیونیست‌ها بوده و شهرک‌نشینان به طور دائمی به بهانه‌ی اجرای مراسم تلمود، به هتک حرمت مسجدالاقصی می‌پردازند.

در اخباری مشابه، شهرک‌نشینان صهیونیستی با پشتیبانی پلیس اسرائیل به آرامگاه یوسف در نابلس یورش بردند. به گفته منابع محلی صدها شهر‌ک‌نشین صهیونیستی سحرگاه به این مقبره حمله کرده و مراسم تلمود اجرا کرده، که این امر منجر به بروز درگیری‌هایی میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha