شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وحدت

حوزه / همزمان با فرا رسیدن ولادت پیامبر مهر و رحمت، حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

 به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با بیان گرامیداشت مقام پیامبر اکرم(ص) گفت: در طول هفته وحدت، سخنرانی همزمان با نماز مغرب و عشاء در زیارتگاه شهید مدرس(ره) برگزار می‌شود که در این مراسم‌ حجت الاسلام و المسلمین سید جواد رضایی؛ کارشناس دینی و استاد حوزه و دانشگاه درباره هفته وحدت و مبانی توحیدی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

حمزه سپهریان عنوان کرد: نمایشگاه «گل‌های بوستان نبوی» نیز در طول این هفته ویژه کودکان در ضلع جنوبی زیارتگاه شهید مدرس(ره) دایر است که در «غرفه پیامبر مهربانی» این نمایشگاه، توضیحاتی در خصوص زندگانی پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) برای بازدیدکنندگان ارائه می‌شود. رنگ آمیزی و نقاشی کودکان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری کشوری در کاشمر گفت: این برنامه ورزشی، صبح روز پنج شنبه برگزار می‌شود که 150 دوچرخه‌سوار مسیر ۵ کیلومتری حرم سید حمزه(ع) تا حرم امامزاده سید مرتضی(ع) را رکاب خواهند زد.

سپهریان عنوان کرد: ساعت 12 ظهر نیز مراسم اختتامیه مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری کشوری در زیارتگاه شهید مدرس(ره) برگزار می‌شود که در این مراسم از برگزیدگان این مسابقه با حضور مسئولان استانی و کشوری تجلیل خواهد شد.

مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) عنوان کرد: همزمان با شب میلاد خجسته حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)  مراسم جش باشکوهی در جوار بارگاه عالم ربانی، شهید مدرس(ره) برگزار می‌شود که اجرای  سخنرانی، مولودی خوانی و پذیرایی شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های این مراسم است.

وی یادآور شد: 29 آذر، محفل«انس با قرآن» با حضور 300 دانش آموز دارالقرآن کوثر شهرستان در زیارتگاه شهید آیت مدرس(ره) برگزار می‌شود که اهدای جوایز به دانش آموزان برتر در حوزه قرآنی و تلاوت قرآن از جمله برنامه‌های این مراسم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha