شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید محمود وزیری

حوزه/ حجت الاسلام وزیری به روحیه انقلاب گری مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با شیوه های نوین تبلیغ، روحیه انقلاب گری در جامعه تثبیت می شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سید محمود وزیری، امروز در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس بیان داشت: این اداره کل باید با شرکت در جلسات و همایش های درون و برون سازمانی نشان دهنده و تثبیت کننده روح انقلابی گری باشد.

وی ادامه داد: در داخل کشور جریان ها و گروه های تلاش می کنند با وجود نسل سوم و به بهانه همراهی با عصر تکنولوژی، مدرنیته و علم روز انقلابی بودن و انقلابی ماندن را کمرنگ کنند.

عضو دفتر حضرت آیت آلله مکارم شیرازی با بیان این که علم، تکنولوژی و به روز بودن بد نیست، خاطر نشان کرد:  این مسائل باید بر اساس اصول اسلامی انجام شود ولی متاسفانه هدف جریان ها و گروه ها حذف کردن روحیه انقلابی از جامعه است.

 حجت الاسلام وزیری تصریح کرد:  یکی از مهمترین بخش های اداری نظام اسلامی آن سازمانی است که کار تبلیغ دین را برعهده گرفته و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از برترین بخش های نظام اسلامی در تبلیغ دین و معنویت است و باید هر آنچه که زمینه ساز صحیح ، نوین و به روز دین است را فراهم کند.

وی به دوران کوتاه خدمت اشاره کرد و بیان داشت: باید بانیت خالص کارهای ماندگار انجام بدهیم و زمینه ساز و فراهم کننده تبلیغ دین و ترویح مکتب اهل بیت(ع) باشیم.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha