شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/اختتامیه سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

حوزه/ دشمنان سعی می کنند از طریق هجمه های خود، کانون خانواده که کانون رشد نسل جوان مسلمان است را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، طوبی کرمانی، شب گذشته در اختتامیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران، در تشریح فعالیت های کمسیون زن و خانواده و اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: محور کمیسیون زن و خانواده این کنفرانس، محور اصلی مجمع تقریب مذاهب بود که شامل جریان های تکفیری، مانعی بر سر تمدن سازی اسلامی بود که شامل زیر محورهایی چون جایگاه زنان در زمینه تمدن سازی نوین اسلامی بود.

وی افزود: زیر محور دیگر این محور اصلی، نقش زنان در مقابل ترویج خشونت در مقابل این جریان ها به خصوص در جهت بدعت گذاری بو،د زیرا غفلت از این حوزه باعث شد که ضربات بسیار مهلکی به زنان مسلمان وارد شود.

این فعال عرصه تقریب گفت: نمایندگان 15 کشور در این کمیسیون شرکت کردند و 12 مقاله نیز در کمیسیون ارائه شد که در ادامه به شکل بیانیه ارایه شد؛ این نظرات به شکل اظهارنظر و مقالات علمی بیان شد.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان تصریح کرد: اتحادیه جهانی زنان مسلمان بر این نکته تاکید دارد که پروژه هایی تعریف کند که به ارتقای اندیشه تقریبی و خودباوری زنان بیانجامد تا چالش های جهان اسلام را در این حوزه کاهش دهد.

کرمانی بیان کرد: یکی از تاکیدات این کمیسیون، تلاش زنان نخبه مسلمان در مقابل دشمنان که به دنبال از هم پاشیدن کانون خانواده دارند، بود؛ دشمنان سعی می کنند از طریق هجمه های خود، کانون خانواده که کانون رشد نسل جوان مسلمان است را ازبین ببرند.


انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha