جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نخستین اجلاس سالانه تحصیلات اسلامی در استرالیا

حوزه/ نخستین اجلاس تحصیلات اسلامی در استرالیا با عنوان «تداوم و تغییر: تجسم راه پیشبرد آموزش اسلامی در غرب» در ملبورن برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، نخستین اجلاس تحصیلات اسلامی در استرالیا در روزهای جمعه تا شنبه، یعنی 24-25 فوریه 2017 در شهر ملبورن برگزار می‌شود،  این اجلاس با عنوان « تداوم و تغییر: تجسم راه پیشبرد آموزش اسلامی در غرب» در مرکز اندیشه و معارف اسلامی (سایت) در دانشگاه استرالیای جنوبی برپا می‌شود.

هدف از اجلاس سالانه تحصیلات اسلامی در استرالیا، ایجاد سکویی برای مربیان و محصلان در آموزش اسلامی (معلمان مدارس اسلامی یا مدرسان خانگی، دانش آموزان خانگی) به منظور  ارتباط و شبکه میان آنان و اشتراک‌گذاری پروژه‌های امید و بهترین شیوه‌ها در تعلیم و تربیت اسلامی است.

فرمت این اجلاس اسلامی در استرالیا به شکلی عملی و تعاملی برای پرسش و پاسخ و بحث و گفتگو میان مجریان و شرکت‌کنندگان طراحی شده است.

اجلاس سالانه انجمن اسلامی استرالیا، پلی تئوریک و عملی برای تکمیل ماهیت نظری و عملی آموزش و پرورش اسلامی ایجاد می‌کند و هدف آن ارتقاء تحقیقات علمی سخت در این زمینه می‌باشد. به علاوه این گردهمایی فرصتی برای توسعه حرفه‌ای در این رشته فراهم می‌سازد.

تداوم و تغییر: تجسم راه پیشبرد آموزش اسلامی در غرب

ذینفعان مدارس اسلامی (والدین، معلمان، مدیران و اعضای هیات مدیره‌ها) هر روزه به دنبال دستیابی به شیوه‌هایی برای ارتقاء یادگیری در دانش آموزان هستند. آن‌ها بی‌وقفه تلاش می‌کنند تا مدارس، مراکز تحصیلی و تحصیلات خانگی بهترین محیط اعتقادی را برای رشد دانشگاهی و معنوی دانش آموزان ایجاد کنند. در همین راستا، موضوعات مقالاتی که در این اجلاس ارائه می‌شوند به شرح زیر خواهند بود:

دستیابی به چشم اندازی در مدارس و کلاس‌های درس

روایت‌ها و مطالعات موفقیت آمیز در تحصیل اسلامی

یادگیری و یاددهی در منشور اسلامی

آموزش و یادگیری حرفه‌ای برای معلمان کودکان اسلامی

مدیریت کلاس‌ها و تعلیم شخصیت در آموزش اسلامی

متن، ارتباط و نیاز دانش آموزان به مطالعات اسلامی و عربی

آماده سازی دانش آموزان مسلمان برای جهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha