جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارگاه

حوزه/ به منظور آشنایی اساتید با شیوه های جدید تدریس درس ادبیات عرب، سومین کارگاه مهارت افزایی سال تحصیلی ۹۵-۹۶ حوزه علمیه خواهران یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، درس ادبیات عرب در مقطع سطح دو از واحد های درسی اصلی به شمار می رود که بانوان طلبه موظف به گذراندن 43 واحد از این درس هستند و فراگیری خوب آن می تواند در پیشرفت های آموزشی آنان در طول تحصیل و حتی مقاطع بالاتر تأثیر گذار باشد.

بر اساس این گزارش، به همت معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران یزد در سال تحصیلی جاری با دعوت از اساتید ادبیات عرب از سراسر استان، کارگاه آموزشی مهارت افزایی با حضور استاد میمندی، عضو هیئت علمی دانشگاه یزد برگزار شد.

در این کارگاه که قریب به 40 نفر از اساتید ادبیات عرب حضور یافتند؛ شرکت کنندگان با پرسش و پاسخ به رفع اشکالات و شبهات خود در برخی سرفصل های آموزشی به ویژه کتاب مبادی العربیه جلد چهارم پرداختند.

برپایه این گزارش، اساتید ادبیات عرب مدارس سطح دو خواهران استان یزد از فارغ التحصیلان مقطع سه حوزه و برخی علاوه بر تحصیلات حوزوی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیان عرب نیز هستند و سال گذشته یکی از اساتید ادبیات عرب توانست در اولین جشنواره علمی اساتید صاحب رتبه سوم کشوری شود.

انتهای پیام/ ۳۱۴/۴۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha