جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسکندر وتوت نماینده پارلمان عراق

حوزه/ نظام بحرین با حمله به شیخ عیسی قاسم جنایتی را مرتکب می شود که پیامدهای ناگواری را برای آنها در پی خواهد داشت و به قیمت نابودی آل خلیفه تمام خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» اسکندر وتوت نماینده عراقی عضو فراکسیون دولت قانون پارلمان عراق گفت: نظام بحرین با حمله به شیخ عیسی قاسم جنایتی را مرتکب می شود که پیامدهای ناگواری را برای آنها در پی خواهد داشت و به قیمت نابودی آل خلیفه تمام خواهد شد.

وی افزود: نظام آل خلیفه از تجاوز عربستان به یمن به عنوان فرصتی برای سرکوب معارضان و انقلابیون بحرین استفاده می کند و نتیجه این شده که تجاوز سعودی ها فقط محدود به یمن نشده، بلکه به بحرین هم کشیده شده و کار به جایی رسیده که نظام بحرین قصد محاکمه شیخ عیسی قاسم را دارد.

این نماینده پارلمان عراق تاکید کرد: نظام آل خلیفه به مزدوران خارجی و بیگانگان، تابعیت بحرینی می دهد تا ملت اصیل بحرین، فرهنگیان، فعالان حقوق بشر، مندیان حق و حقیقت و آزادی را سرکوب کند و در مقابل، تابعیت مرجع دینی آیت الله عیسی قاسم را که نماینده تمام مردم بحرین است از او سلب می کند، اما مردم بحرین همچنان ایستاده اند و در برابر سرکوب ها و رفتار وحشیانه آل خلیفه و مزدوران خارجی سعودی، اماراتی و اردنیِ وابسته به آل خلیفه مقاومت می کنند.

وی افزود: پس از اطاعت پادشاه بحرین از عربستان در تجاوز به یمن، این تجاوز به بحرین کشیده شده و اکنون نظام آل خلیفه در حال انتقام جویی از مردم انقلابی بحرین است و پادشاه بحرین از مشغول بودن رسانه ها به مساله یمن استفاده می کند تا بر جنایت های خود در بحرین سرپوش بگذارد.

اسکندر وتوت ادامه داد: امروز تظاهرات مردم بحرین و ملت های دیگر نشانگر اراده شکست ناپذیر مردم است و از سوی دیگر زنان بحرین نیز به خاطر مشارکت خود در انقلاب، با مشکلات زیادی روبرو هستند به گونه ای که می توان گفت اوضاع بحرین چیزی نیست جز جنایت فجیع اشغالگران بیگانه نسبت به شیخ عیسی قاسم و طرفداران او در بحرین.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha