جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مصادره تریلری که درمانگاه روستاییان فلسطینی بود

حوزه/ صهیونیست‌ها برای تحت فشار قرار دادن روستاییان فلسطینی برای تخلیه روستاها، داشتن منابع آبی، الکتریسته و هر گونه ساختمان‌سازی را برای آنان ممنوع ساخته‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از moroccoworldnews، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی ماشین تریلر پزشکی را در یک روستای کوچک فلسطینی به عنوان درمانگاه مورد استفاده قرار می‌گرفت، تنها با گذشت چند روز پس از آغاز کارش مصادره کردند.

مصادره این تریلر پزشکی در این روستا، ساکنان فلسطینی کرانه باختری را شوک زده کرده است و آن‌ها نگران هستند که 2 درمانگاه سیار دیگر نیز توقیف شدند.

به گفته رسانه‌های بین‌المللی رژیم صهیونیستی 1 هزار تن از ساکنان 8 روستای فلسطینی را برای تخلیه دائمی تحت فشار قرار داده و داشتن منابع آبی، الکتریسیته و هر گونه ساختمان‌سازی از جمله ساختن مراکز عمومی مورد نیاز مانند درماگاه و مدرسه را برای آنان ممنوع ساخته است.

سال‌ها پیش از اینکه اسرائیل در سال 1967 با استفاده از نیروی نظامی این نواحی را که بعدها به «منطقه آتش 918» معروف شده‌، تحت اشغال درآورد، این روستاها پابرجا و دایر بوده‌اند.

در پاسخ به مصادره این تریلر پزشکی، یک مقام فلسطینی دادخواستی را در دادگاه عالی اسرائیل پر کرده و خواستار توقف مصادره دیگر تریلرهایی شده که به عنوان درمانگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha