جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد شمس الدین زاده - بشرویه

حوزه/ امام جمعه شهرستان بشرویه با بیان این که ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت شریف ایران است، گفت: اوج حماسه ملت ایران در۹ دی رقم خورد.

 حجت الاسلام محمد شمس الدین زاده، امام جمعه شهرستان بشرویه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند با اشاره به حماسه جاودان 9 دی ماه 88 ملت ایران، اظهار کرد: 9 دی، لبیک مردم ایران به ندای مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: در این روز، مردم آگاه و ولایتمدار ایران با وحدت، همدلی، صبر و بصیرت در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب و افراد بی بصیرت داخلی که هدفشان براندازی نظام بود، ایستادگی کردند.

امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به این نکته که دشمنان به بهانه تقلب درانتخابات، توطئه علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی را در سال 88 آغاز نمودند، تصریح کرد: حماسه 9 دی، هرگز از ذهن مردم شریف ایران پاک نمی شود.

حجت الاسلام شمس الدین زاده با اشاره به اینکه فتنه گران به حمایت دشمنان اسلام به خیابان ها ریختند و با شعارهای ضد اسلامی خود، به انقلاب دهن کجی کردند، تاکید کرد: این بی  ادبی آنان تا روز عاشورای آن سال ادامه داشته و سبب برملا شدن ماهیت دشمنان در براندازی حکومت اسلامی شد.

وی، سلاح وحدت را، بزرگترین سلاح مسلمانان و همچنین ملت شریف ایران در اتفاقات سال 88 دانست و افزود: اگر امروزه شاهد آن هستیم که ایران اسلامی یکپارچه هست و آمریکا و اسرائیل از دست ایران، فریاد می کشند به دلیل تبعیت مردم از ولایت فقیه و ولایتمداری آنان بوده است.

امام جمعه شهرستان بشرویه ادامه داد: رهنمودهای مقام عظمای ولایت در دیدار با فرهیختگان در خصوص شیعه انگلیسی وسنی آمریکائی حائز اهمیت و جای بسی تامل دارد.

حجت الاسلام شمس الدین زاده بیان کرد: این که امروزه ما شاهد جنگ در سوریه هستیم، این موضوع به دولبه قیچی برمی گردد که دلیلش همان شیعه انگلیس و سنی آمریکائی است.

 وی با اشاره به این که از بین بردن حقانیت اسلام، از مهمترین اهداف دشمن است، عنوان کرد: مردم بصیر ایران همچون دوران دفاع مقدس با دشمن شناسی و اقدام به موقع در سایه ولایت سبب خنثی شدن توطئه های دشمن می شوند.

امام جمعه شهرستان بشرویه، حماسه 9 دی را بر اساس سخنان مقام معظم رهبری، یکی از فیوضات عظیم الهی دانست و متذکر شد:حضور افراد و همه دستگاه ها در مراسم این روز،یک حرکت مردمی است که باید زنده بماند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha