شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ابوترابی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران با ارزیابی صحیح از حوادث بعد از انتخابات ۸۸ حماسه ی تاریخی ۹دی را رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی و فراموش نشدنی نهم دی ماه ملت ایران گفت: 9 دی 88 زمینه ساز حماسه ی بزرگ دیگری شد و جهان شاهد عظمت ملت ایران در 24 خرداد 92 در انتخابات ریاست جمهوری بود، و اگر حمایت و حکمت رهبر معظم انقلاب در کنار مردم نبود، نمی توانستیم بعد از انتخابات سال 88 حماسه ی بزرگ دیگری خلق نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: عبور مقتدرانه از حوادث 88 و فشارهای ناشی از شدت گرفتن تحریم های کشورهای غربی علیه ایران، نمایانگر امنیت اجتماعی، جایگاه فاخر سیاسی و صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 وی با اشاره به اینکه حماسه ملی 9 دی توانست تا سال ها کشور را در برابر فتنه گری های داخلی و خارجی تضمین نماید، اظهار کرد: حماسه 9 دی سرمایه ای عظیم برای انقلاب اسلامی است و این حماسه تاریخی و فراموش نشدنی برای همیشه در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار خواهد ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان داشت: نهم دی ماه، با همت و غیرت مردم و تدبیر مقام معظم رهبری در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد بیان داشت: باید بالاترین تقدیرها را از ناخدای خدامحور انقلاب اسلامی داشت که  کشور را در این شرایط از فتنه 88 عبور داد.

وی ادامه داد: در فتنه 88 ملت ایران دست توانای خداوند سبحان را برای نابودی دشمنان نظام اسلامی مشاهده کردند.

وی افزود: روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که  با بصیرتند و در میان گرد و غباری که  فتنه‌گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همان ولایت فقیه است، بر می‌دارند.

 عضو تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در این روز فراموش نشدنی مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند بوده و خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم  اعم پیر و جوان گواه این مدعا بود که مردم در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب هیچ گاه کوتاه نیامده و تا آخرین قطره خون خویش در راستای تثبیت و استواری این راه عظیم قدم خواهند برداشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در واقع در فتنه ۸۸ دشمنان استکباری و منافقین داخلی دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را به نابودی بکشانند؛ اما با حماسه ۹ دی تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد و هر سال با برگزاری ۹ دی حضور مردم را به رخ دنیا می‌کشیم و نشان می‌دهیم که این روز برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha