جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حیدرفاروقی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهرستان بیرجند گفت: امروز اگر می بینیم که ایران اسلامی یکپارچه مانده و آمریکا و اسرائیل از دست ایران به ستوه آمده و فریاد می کشند؛ به برکت وجود ولی فقیه و نعمت ولایت در جامعه است.

مولوی غلام حیدر فاروقی امام جمعه اهل سنت شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار « خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: تهدید فتنه در 9 دی 88 تبدیل به فرصت شد و یک شکوه تاریخی بزرگ در این روز برای تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید.

وی از حماسه 9 دی به عنوان نماد بصیرت، ولایتمداری و غیرت دینی ملت ایران یاد کرد و افزود: در واقع راهپیمایی عظیم مردم در این روز را باید بیعت مجدد ملت با امام راحل (ره) دانست.

امام جمعه اهل سنت بیرجند ضمن اشاره به عنوان کردن موضوع تقلب در انتخابات 88 از سوی برخی افراد ناآگاه در آن سال، تصریح کرد: اگر چه در این فتنه، واقعا عده ای آگاهی نداشتند و به مرور زمان برگشتند اما آنچه مسلم است، آن است که فتنه گران اصل نظام را زیر سوال بردند و انتخابات بهانه ای بیش نبود.

مولوی فاروقی عنوان کرد: امروز اگر می بینیم که ایران اسلامی یکپارچه مانده و آمریکا و اسرائیل از دست ایران به ستوه آمده و فریاد می کشند؛ به برکت وجود ولی فقیه و نعمت ولایت در جامعه است.

وی با اشاره به این که ملت ایران باید به وجود رهبر معظم و بصیرت مردمان انقلاب اسلامی ایران به خودش ببالد، متذکر شد: بنا به فرموده ایشان، 9 دی یکی از مصادیق ایام الله است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به این که 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی روز بصیرت و پیوند ملت با ولایت است، بیان کرد: این روز، یک روز مردمی و متعلق به همه مردم و احزاب و جناح های سیاسی است.

مولوی فاروقی ضمن اشاره به فعالیت فتنه گران از دیرباز در جامعه، ابراز کرد: هرکس و در هر لباسی فتنه گری کند محکوم است و بر جامعه اسلامی و مردم مسلمانش واجب است که با تمام وجود در مقابل فتنه گران ایستادگی و مقاومت نمایند.

وی  در پایان اظهار داشت: از همه مردم بصیر و ولایت مدار ایران اعم از شیعه و سنی می خواهیم که، باری دیگر با حضور در مراسم باشکوه نهم دی ماه همانند دیگر مراسم ها، مشت محکمی بر دهان ابرقدرت ها و دشمنان بکوبند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha