جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حماسه نهم دی

حوزه / براساس نظام اندیشه امام خمینی(ره) حماسه نه دی از ایام الله به شمار می رود چرا که ملت ایران در آن روز یکپارچه و یک صدا با حمایت از نهضت عاشورا ، استمرار عهد خود را با ولایت ابراز نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام معراجی از محققان حوزه تهران، در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در مصلی تهران بیانیه پایانی این مراسم را قرائت نمود .

بنا بر مفاد این بیانیه که در پایان هر بند آن تجمع کنندگان شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر ، مرگ بر آمریکا و هیهات منه الذله را سر می دادند ، حماسه نه دی ایام الله انقلاب معرفی گردید.

در بخشی از این بیانیه آمده است : براساس نظام اندیشه امام خمینی(ره) حماسه نه دی از ایام الله به شمار می رود چرا که ملت ایران در آن روز یکپارچه و یک صدا با حمایت از نهضت عاشورا ، استمرار عهد خود را با ولایت ابراز نمودند .

در بخش دیگر این بیانیه با اشاره به اینکه میثاق با ولایت از مصادیق بارز شعائر دینی است آمده است: ریشه اصلی فتنه 1388 آمریکای جنایتکار است که امروز با تمدید تحریم های ظالمانه، بدعهدی و بی اعتمادی در باره خود را به ملت همیشه بیدار ایران ثابت کرد .

گفتنی است در پایان این مراسم و پس  از مداحی حاج سعید حدادیان، طلاب و روحانیون حاضر در این تجمع با شعارهای انقلابی عهد و پیمان خود با رهبر فرزانه و با بصیرت انقلاب تجدید کردند.

313/34

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha