جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کنگره میرزای نائینی

حوزه/ توجه و به کار بستن منوّیات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید مسیر راه را برای برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره حضرت خدیجه(س) را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در دیدار اعضای کمیته سیاستگذاری کنگره میرزای نائینی با مدیر حوزه های علمیه اظهارداشت: موفقیت و شتاب در برپایی کنگره حضرت خدیجه (س) زمانی کلید خورد که دیدار با مقام معظم رهبری شکل گرفت و بیانات معظم له و سایر مراجع معظم تقلید به گونه ای بود که اعضا را انداخت به درون این مسیر و خوشبختانه به بهترین وجه ممکن برگزار شد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: کنگره میرزای نائینی بر اساس تجربه ای که وجود دارد می بایست با تشکیل کمیته ها و کارگروه های علمی و اجرایی قبل از هر اقدامی پژوهش های مورد نیاز و بررسی ابعاد مختلف شخصیتی مرحوم میرزای نائینی را مورد تحقیق قرار داد تا ان شاءالله در گام های بعدی بتوانیم این کمیته ها را بارور و علمی تر گردانیم.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی ادامه داد: دیدار با بزرگان حوزه و استفاده از منّویات و کلام نورانی ایشان گام دیگری است که ان شاءالله بعد از اقدامات پژوهشی و تحقیقی صورت خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم در برپایی هر  چه باشکوه تر این کنگره به منظور تکریم و تجلیل از استوانه های علمی و فقهی حوزه های علمیه گام موثری برداریم.

در ادامه این نشست ، برخی از اعضای شورای سیاست گذاری از جمله حجج الاسلام و المسلمین رفعتی، توکلی،  میرزابیگی، جواهری و اسلامی به ایراد نکاتی پرداختند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha