جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی معبودی

حوزه/ حجت الاسلام معبودی با اشاره به نقش خانواده‌ها در کاهش آسیب های فضای مجازی، گفت: خانواده‌ها همان‌طور که اجازه ورود افراد ناشناس را به داخل منزل نمی‌دهند، باید نسبت به ورود سایت‌ها به داخل خانه نیز حساس باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع طلاب بسیجی حلقه های صالحین که در سالن اجتماعات شهید حسن پور قزوین برگزار شد، با اشاره به تهدیدها و فرصت های فضای مجازی، اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر شئونات کشور، جامعه و مردم بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا باید تدبیری اندیشید تا مخاطرات آن را به حداقل رساند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد:  آنچه امروز در فضاهای مجازی شاهد آن هستیم یک نوع به‌هم‌ ریختگی و بی‌برنامگی است که باید در اسرع وقت اصلاح شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده‌اند باید شورای عالی فضای مجازی هر چه زودتر راه‌های  جلوگیری از لطمات این فضا را مشخص و در اختیار نهادهای فرهنگی قرار دهد و آن‌ها را به انجام دقیق وظایف خود در این حوزه موظف کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین بیان کرد: باید فضای مجازی را با برنامه ‌ریزی‌های دقیق به یک فرصت بزرگ تبدیل کرد تا برای جامعه خطرآفرین نباشد، لذا سخنرانان، نویسندگان، مجریان و  اصحاب رسانه باید نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی را برای مردم تبیین کنند و سواد رسانه‌ای آنان را ارتقاء دهند

حجت الاسلام معبودی با اشاره به نقش خانواده‌ها در کاهش آسیب های فضای مجازی، خاطرنشان کرد: نیمی از این مسئولیت مهم برعهده خانواده‌ها است و همان‌طور که اجازه ورود افراد ناشناس را به داخل منزل نمی‌دهند، باید نسبت به ورود سایت‌ها به داخل خانه نیز حساس باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha