جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۱۵۰ مبلغ به مناطق مختلف این استان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام سید لطف الله حیات‌الغیبی، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه جشن ها و مراسمات دهه فجر در شهرستانهای استان لرستان صورت گرفته است، گفت: در ایام اللّه دهه فجر، ۱۵۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی، با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری استان لرستان و البته با حضور روحانیون و مبلغان برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری همایش‌های حجاب و عفاف، همایش‌های قرآنی، گفتمان‌های انقلابی در بین دانشجویان و دانش آموزان و...، از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال، در مساجد، مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در نقاط مختلف استان لرستان خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر، قریب به ۱۵۰ مبلغ در نقط مختلف استان لرستان بخصوص مناطق روستایی حضور دارند، خاطرنشان کرد: مبلغان با برگزاری جلسات و برنامه های دهه فجر پیرامون شخصیت والای امام خمینی(ره)، نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به سخنرانی می پردازند.

حجت الاسلام حیات الغیبی در پایان با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصتی مغتنم برای انتقال دستاوردهای انقلاب و تثبیت آرمانهای امام (ره) و شهدا در بین نسل جوان جامعه است یادآور شد:باید با برگزاری باشکوه و پرمحتوای برنامه های این دهه به بصیرت دینی و انقلابی نسل جوان جامعه کمک نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha