جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کتاب توطئه های دشمن در جوامع اسلامی

حوزه/ کتاب "توطئه های دشمن در جوامع اسلامی" (مجموعه ۳ جلد در ۱ جلد) روانه بازار و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، کتاب یادشده سه موضوع: «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری»، «مدل مفهومی مدیریت جهادی» و «جنگ نرم با نگاهی ویژه از دیدگاه مقام معظم رهبری» را در قالب "توطئه های دشمن در جوامع اسلامی " گردآوری و تنظیم کرده است.

برخی از عناوین بخش نخست (اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری) شامل: «ماهیت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، «اهداف نظام اقتصادی»، «الزامات اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، «اعتماد به نفس و توجه به تولید داخلی»، «قبح واردات»، «القائات دشمن»، «ریاضت اقتصادی»، «نقش زنان در اقتصاد مقاومتی» و... می باشد.

«مدل مفهومی مدیریت جهادی» عنوان بخش دوم کتاب را تشکیل داده و به موضوعاتی چون: «مؤلفه ها و مصادیق مدیریت جهادی»، «گونه ها و اقسام جهاد»، «ارزش گرایی»، «تقدم رتبی فرهنگ در همه عرصه ها»، «نقد سازنده از اوضاع فرهنگی»، «روحیه و همت جهادی»، «شرط پیشرفت و تحول»، «مزیت ها و قابلیت های مدیریت جهادی» و... پرداخته است.

بخش سوم کتاب «جنگ نرم با نگاهی ویژه از دیدگاه مقام معظم رهبری» نام گرفته و مباحث آن همچون: «ماهیت و چیستی جنگ نرم»، «منشأ و پیشینۀ جنگ نرم»، «ویژگی ها، ابعاد و اهداف جنگ نرم»، «عملیات روانی، اهداف، ابزارها و شیوه های عملیاتی آن»، «روان شناسی تبلیغات»، «جاسوسی تبلیغات»، «تبلیغات سیاه»، «تاکتیک های تبلیغاتی»، «ضرورت دشمن شناسی»، «غفلت زدایی از مدیریت فرهنگی»، «منفعل نشدن در مقابل دشمن»، «بهره گیری از سرمایه های اجتماعی» و.. است.

کتاب "توطئه های دشمن در جوامع اسلامی" در 164 صفحه و قیمت ده هزار تومان، از سوی انتشارات نوروزی منتشر شده است.

علاقمندان جهت تهیه کتاب با تلفن: 32242258-017 تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha