جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دشمنان از هویت سیاسی مذهبی شیعیان وحشت دارند

حوزه/حجت الاسلام سیدحسن ظفر نقوی گفت: دشمنان از هویت سیاسی مذهبی شیعیان وحشت دارند زیرا ایدئولوژی سیاسی تشیع به مثابه مرگ برای تکفیری‌هاست

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدحسن ظفر نقوی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان و یکی از علمای برجسته شیعه گفت: دشمنان از هویت سیاسی مذهبی مسلمانان شیعه وحشت دارند، زیرا ایدئولوژی سیاسی تشیع برای تکفیری‌ها به مثابه مرگ است.
ایشان که در سالگرد شهادت 3 شخصیت و چهره برجسته به شهادت رسیده در حملات تروریستی تکفیری‌ها سخنرانی می‌کرد گفت: وحدت مسلمانان شعار مبارزه ماست و ما با وجود از دست دادن چندین نفر در این راه، همیشه برای فداکاری و جان‌فشانی برای اتحاد مسلمین آماده‌ایم.
این مراسم در بزرگداشت شهیدان علم هزاره، علی شاه و صفدر عباس بودند از شخصیت‌های برجسته مجلس وحدت مسلمین برگزار شد.
حجت الاسلام سیدحسن ظفر  در ادامه گفت: جنگ سیاسی یک جنگ طولانی بود. عده زیادی با مسالمت و پرزحمت جنگیدند و بسیاری نیز به دلیل خستگی کنار کشیدند. شهدا علم هزاره، صفدر عباس و علی شاه نمایندگان انتخاباتی مجلس وحدت مسلمین بودند و می‌خواستند در این جنگ سیاسی جنگیده و در انتخابات شورای محلی شرکت کنند.، اما توسط تکفیری‌ها ترور شدند زیرا دشمنان از حضور مسلمانان شیعه در نبرد انتخاباتی وحشت دارند.
وی افرود: شهادت مومن در راه اهداف مشروع ، قدم گذاشتن در مسیر پیامبران، رسولان و جانشینان آنان است. استقامت زیر پرچم رهبری سیاسی امامان معصوم و شهادت در راه رهبری سیاسی ایشان امری بسیار دشوار است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha