جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
غذای حلال

حوزه/ سازمان گواهینامه غذای حلال در استرالیا از یکی از سیاستمداران این کشور به خاطر انتشار فیلم‌های ضداسلامی شکایت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از دیلی میل، سازمان گواهینامه غذای حلال در استرالیا از یکی از سیاستمداران این کشور به خاطر تهمت و افتراء شکایت کرده است.

کیرالی اسمیت، سیاستمدار ضدمسلمان از حزب اتحاد مبارز آزادی در استرالیا با ساختن سری فیلم‌های ویدئویی ضداسلامی، سازمان صدور گواهینامه مواد غذایی حلال در این کشور را متهم کرده بود که با تامین بودجه فعالیت‌های افراط‌گرایان، از فعالیت‌ تروریست‌ها در این کشور حمایت می‌کند.

این اقدام خشم جامعه اسلامی را برانگیخته و منجر به شکایت مسئولین انجمن شد. قرار است در هفته‌های پیش رو به این این پرونده رسیدگی شود.

اسمیت گفته بود که اکثر غذاهای دارای تاییدیه حلال برچسب درستی ندارند و مصرف کنندگان ناخواسته از تروریسم حمایت می‌کنند.

بنیانگذار انجمن گواهینامه حلال در اعتراض به این اتهامات در وب‌سایت این سازمان نوشت: آنچه اعتراض ما را برانگیخته این است که او ما را متهم به داشتن رابطه با تروریست‌ها کرده‌ است. انتشار چنین اتهاماتی چه در نشریات آنلاین و چه در رسانه‌های اجتماعی یا سایت‌های ارزیابی باید عواقبی در برداشته باشد و ما او را به دادگاه می‌کشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha