جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طلاب دفاع مقدس

حوزه/ مدیر موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان از برگزاری کارگاه دوره تکمیلی روایت گری دفاع مقدس و سیره شهدا با شرکت ۱۵۰ طلبه لرستانی خواهر و برادر خبر داد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه دوره تکمیلی روایت گری دفاع مقدس در ادامه سلسله کارگاه های آموزشی روایت گری دفاع مقدس، فردا ۲۸ بهمن در سالن همایش های حوزه هنری استان برگزار می شود، گفت: در این دوره طلاب راوی دفاع مقدس، آموزش های تخصصی روایتگری سیره شهدا را به صورت تکمیلی فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه طلاب با فراگیری این دوره ها، همراه با کاروان های راهیان نور برای نهادینه کردن ابعاد معنوی دوران دفاع مقدس و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد، خاطر نشان کرد: این دوره های آموزشی به همت موسسه امیر بیان شعبه لرستان و با همکاری بسیج طلاب، بسیج دانش آموزی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و قرارگاه صاحب الامر(عج) برگزار می شود.

مدیر موسسه امیربیان شعبه لرستان خاطرنشان کرد: این دوره ها با هدف آموزش های تئوری و عملی در انتقال و بیان ارزش های دفاع مقدس، تشریح ابعاد معنوی عملیاتهای دوران دفاع مقدس و ابعاد شخصیتی شهیدان این دوران به کاروان های راهیان نور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha