جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبک زندگی فاطمی

حوزه/ یک زن با ایمان همواره در راه احیای ارزشهای الهی و پیشرفت جامعه و خانواده اش تلاش می کند و حضرت زهرا (س) نمونه بارزی از بانوان پر تلاش در طول تاریخ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم کیماسی، در نشست «فاطمه شناسی»،جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران کوثر با تسلیت ایام فاطمیه  اظهار داشت: بهترین کسی که می تواند درس زندگی را به بانوان عصر ما بیاموزد، حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی افزود: یک زن مسلمان در پرتو تعالیم قرآن و اهل بیت (ع) همواره سادگی و ساده زیستی را نصب العین خود قرار داده، و تمام  همت خود را برای تربیت فرزندان صالح و حرکت به سوی کمال قرار می دهد.

این پژوهشگر حوزوی خاطرنشان کرد: یک زن با ایمان همواره در راه احیای ارزشهای الهی و پیشرفت جامعه و خانواده اش تلاش می کند و حضرت زهرا (س) نمونه بارزی از بانوان پر تلاش در طول تاریخ است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه  زهرا (س) از زیباترین درس هایی که به بانوان آموخت، حفظ عفت و عصمت و حجاب بودکه امروز این مسئله  باید به خوبی توسط بانوان ما در جامعه به خوبی ترویج داده شود.

استاد حوزه خواهران قزوین تصریح کرد:  سراسر زندگانی حضرت زهرا(س) مملو از مکارم اخلاق و رفتارهای نمونه و انسانی است که باید نصب العین بانوان ما قرار گیرد.

کیماسی عنوان داشت:  مقام و منزلتحضرت فاطمه(س) نه تنها کمتر از سایر ائمه نیست، بلکه آن حضرت همتای امیر المؤمنین (ع)  و دارای منزلتی عظیم ‌تر از سایر ائمه طاهرین (ع) می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha