شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خاطره نویسی

حوزه/مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران طرح «چی شد طلبه شدم» را با هدف بازگو کردن خاطرات طلاب خواهر در مورد نحوه آشنایی و ورود به حوزه‌های علمیه خواهران اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، محمدتقی جلیلی مدیر پایگاه‌های اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران امروز با اعلام این خبر گفت: با اعلام فراخوان این طرح، طلاب شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیل، اساتید، مدیران مدارس علمیه و... از طریق شبکه اجتماعی کوثرنت و سامانه کوثربلاگ خاطرات خود را در مورد نحوه آشنایی با حوزه و ورود به حوزه‌‌های علمیه خواهران بازگو می‌کنند.
وی با اشاره به حضور فعال بانوان طلبه در فضای مجازی ادامه داد: ‌با انجام این کار مجموعه‌ای از خاطرات در صفحه‌ها و سایت‌های زیرمجموعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منتشر خواهد شد.
مدیر پایگاه‌های اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران اجرای این طرح را زمینه‌ای برای ایجاد نشاط و همفکری از طریق بازگو کردن خاطرات بانوان طلبه دانست و اظهار کرد: طرح «چی شد طلبه شدم» ایده‌های نابی در مورد نحوه جذب علاقه‌مندان به حوزه‌های علمیه خواهران ارائه خواهد کرد و به صورت ضمنی اطلاعاتی در مورد وضعیت حوزه‌های علمیه خواهران و فضای فکری و اخلاقی طلبگی منتشر خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه این طرح هم زمان با پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شده است، اضافه کرد: حدود 80 هزار بانوی مرتبط با حوزه‌های علمیه خواهران به شبکه اجتماعی کوثرنت و سامانه کوثربلاگ دسترسی دارند و می‌توانند خاطرات خود را در قالب این طرح منتشر کنند.
جلیلی ادامه داد: پیش‌بینی شده است بهترین خاطرات طلاب در مورد انگیزه و نحوه ورود به حوزه‌های علمیه خواهران با رصد وبلاگ‌ها و صفحه‌های شبکه اجتماعی کوثرنت انتخاب و در یک سایت جداگانه منتشر شود.
وی خاطرنشان کرد: با گذشت سه روز از اجرای طرح چی شد طلبه شدم این موج با استقبال بالای طلاب مواجه شده است و در این مدت نزدیک به 100 خاطره از طلاب سراسر کشور در شبکه کوثرنت منتشر شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha