جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدی فر

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه از استقبال دانش آموزان کرمانشاهی از حضور تبلیغی طلاب در مدارس خبرداد و گفت: باید آموزش مسایل دینی و شرعی را از سنین پایین کودکی شروع کرد و این امر در دستور کار متولیان فرهنگی و خانواده ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام  مهدی محمدی فر، امروز در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) باتاکید بر اهمیت تربیت دینی اظهار داشت: باید آموزش مسایل دینی و شرعی را از سنین پایین کودکی شروع کرد و این امر در دستور کار متولیان فرهنگی و خانواده ها قرار بگیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: یکی از جاهایی که می توان به اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی پرداخت؛ مدارس و مراکز آموزشی است، زیرا در این محیط ها ذهن به راحتی پذیرای این اطلاعات و دانستنی های مختلف به ویژه دینی می باشد.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به این هدف، معاونت تهذیب استان طبق توافقی که با آموزش و پرورش داشته است، روحانیون و مبلغینی به مدارس اعزام می شوند که خوشبختانه استقبال دانش آموزآن و فرهنگیان از این حرکت بسیار خوب بوده است.

حجت الاسلام محمدی فر عنوان داشت: طبیعتا برای دانش آموزان و نوجوانان سئوالات و شبهات دینی زیادی  مطرح می شود، لذا اینجاست که وجود روحانی مبلغ می تواند تاثیرگذار باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از وظایف روحانیون و مبلغین در مدارس، آموزش دقیق تر و کامل تر احکام و مسایل شرعی به دانش آموزان می باشد.

وی با اشاره به اینکه در دهه مبارکه فجر کلاس های توجیهی و آموزشی برای دانش آموزان و پاسخگویی به سؤالات آنها برگزار شد، خاطرنشان کرد: طرح حضور اساتید و طلاب و مبلغین در سطح مدارس  کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha