جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عبد الرضا محمودی

حوزه/جوانانی که در مدارس علمیه در حال تحصیل علو دینی می باشند، همه امانت هستند و تلاش بر این است تا مسیر درستی را طی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عبد الرضا محمودی پیش از ظهر امروز در اولین نشست هم اندیشی اساتید مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) با والدین طلاب که در این مدرسه علمیه در قم برگزارشد، گفت: هدف از برگزاری این نشست هم فکری و هم اندیشی برای رفع مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب برای آینده بهتر تحصیلی طلاب است.

 مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) عنوان کرد: در روایتی معصوم(ع) فرموند: همه چیز از بین رفتنی است جزء اینکه انسان صدقه جاریه را بدهد، مالی را وقف کند و فرزند صالحی را از خود به یادگار بگذارد.

 وی با بیان اینکه حضور طلاب در مدارس عملیه  یکی از صدقات جاریه است، افزود: جوانانی که در مدارس علمیه در حال تحصیل علوم حوزوی می باشند، همه امانت هستند به همین دلیل همه تلاش بر این است تا این امانت، مسیر درستی را طی کنند.

 حجت الاسلام  محمودی تعلیم و تهذیب نفس را دو موضوع مهم درحوزه های علمیه عنو ان کرد و گفت: هر طلبه ای لازم است درکنار تعلیم به تربیت جان و روح خود بپردازد، تا از هر لحاط بتوانند درجامعه اثر گذار باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) گفت: از دیگر فعالیت این مدرسه علمیه، انجام فعالیت پژوهشی، برگزاری اردوهای زیارتی، تفریحی و فرهنگی و برنامه های مشاوره ای است و همه مسئولین حوزه و این مدرسه علمیه با ارائه این نوع برنامه ها می خواهند طلبه ازهر لحاظ در مسائل مختلف پیشرفت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha