شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید عبدالله قدمی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین در استان کرمانشاه گفت: راز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حفظ ارزشهای والای دینی و نیز داشتن مردمی ولایتمدار و شهیدپرور است و این خود امتیازی بزرگ و بی نظیر برای کشوری همانند ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدعبدالله قدمی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین استان کرمانشاه گفت: امروز ایران در دنیا به قدرتی بلامنازع تبدیل شده است و این امر برای تمام دنیا مبرهن و واضح است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین ادامه داد: امروز تمام دنیای استبکار و کفر در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته اند و با روش های مختلف به دنبال نفوذ در کشور و سست کردن پایه های این نظام الهی و مردمی هستند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل بسیار بر حفظ انقلاب تاکید داشتند، افزود: امام راحل به کرار می فرمودند که نگذارید اسلام به دست نااهلان و دشمنان این ملت بیفتد، خوشبختانه تذکر امام مفید واقع شد و در حال حاضر شاهد کشوری اسلامی، مردمی و آزاد به معنای واقعی هستیم.

 مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین ادامه داد: در این سال‌ها که فشارهای دشمنان همانند تحریم‌ها چندین برابر شده است، با رهنمودی حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر این هجمه سنگین، ملت ایران همچنان استوار ایستاده است و هرگز قدمی به عقب نگذاشته است.

حجت الاسلام قدمی در ادامه با اشاره به جنگ مرک دشمنان برای تغییر افکار جوانان مومن این کشور، بیان داشت: دشمنان اسلام و در راس آن آمریکا، اسرائیل، انگلیس و... به دنباله استحاله فکری و ایدئولوژیک جوانان هستند و خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری همه این توطئه یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی تاکید کرد: با این وجود برخی افراد در داخل خود کشور فریب وعده های دروغین دشمنان این مردم ونظام را خورده اند و با بهایی اندک هم این دنیا و هم آخرت خود را فروخته اند، ولی بازهم با توجه به این امر، هنوز مکتب اسلام و امام راحل و شهدا در جای خود قرار دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین اظهار داشت: در زمان شدت گرفتن فعالیت فتنه گران در کشور، رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی سکان هدایت و رهبری جمهوری اسلامی را در اختیار گرفتند و تمام توطئه های دشمنان را دفع نمودند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی و مومن، نظام را بیمه کرده اند، ابراز داشت: راز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حفظ ارزشهای والای دینی و نیز داشتن مردمی ولایتمدار و شهیدپرور است و این خود امتیازی بزرگ و بی نظیر برای کشوری همانند ایران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha