جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اصغر قاضی خانی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حوزه/ حجت الاسلام قاضی خانی گفت: برنامه های طرح هجرت به صورت جهادی اداره می شود و مبلغان در فعالیت های خود ساعات کاری مشخص و معینی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام اصغر قاضی خانی، ظهر امروز در جلسه معاونان تبلیغ استان همدان اظهار داشت: برنامه های طرح هجرت در استان به صورت جهادی اداره می شود و مبلغان در فعالیت های خود ساعات کاری مشخص و معینی ندارد.

وی در ادامه افزود: امسال شاهد حرکت خوبی در آزمون های ضمن خدمت طرح هجرت بودیم، که از آن جمله می توان به اضافه شدن هدفمند احکام کاربردی اموات که استقبال خوبی هم داشت اشاره کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با اشاره به ضرورت آشنایی مبلغان با فرق و ادیان، تاکید کرد: باید آموزش های لازم به مبلغان در مسائلی همچون بهائیت، وهابیت و فرقه های نو ظهور داده شود.

وی در ادامه افزود: مسئله اصول و فنون مشاوره برای مبلغان نیز نباید به فراموشی سپرده شود، در حال حاضر بسیاری از مبلغان علاقه فراوانی به یادگیری اصول و فنون مشاوره دارند.

حجت الاسلام قاضی خانی با اشاره به مدارس سفیران هدایت، گفت: باید جلوی موازی کاری در مدارس سفیران هدایت را بگیریم و این مدارس را به سمت و سوی تخصصی شدن سوق دهیم.

وی در پایان افزود: انتظار ما از مسئولان معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه این است که در مدارس سفیران هدایت حضور یابند، چرا که این حضور مایه برکت و دلگرمی طلاب می شود.       

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha