جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عکس

حوزه/ اعضای شورای علمی پژوهشی حوزه علمیه خواهران یزد در نشستی برنامه های شاخص سال ۹۶ را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، هفتمین نشست علمی پژوهشی سال تحصیلی 95-96 مدارس علمیه خواهران استان یزد، پیش از ظهر امروز به ریاست  حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه خواهران استان تشکیل شد.

خانم رؤیا دهقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار حوزه اظهار کرد: در نیمسال نخست سال تحصیلی 95-96 بانوان طلبه یزدی فعالیت های چشمگیری را در بخش علمی پژوهشی از جمله شرکت در جشنواره های مختلف رشد، بانوی کرامت و علامه حلی و نیز توسعه هسته های علمی پژوهشی داشته اند.

وی تصریح کرد: به منظور حمایت از فعالان علمی پژوهشی مدارس، برنامه هایی با محتوای علمی از سوی اعضای شورای علمی پژوهشی استان برای سال جدید در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد گفت: تولید نرم افزار از دروس اخلاقی برگزار شده در مدارس برای استفاده دیگر بانوان در مدارس استان و شناسایی بانوان طلبه علاقه مند به تولید نرم افزار و آموزش به آنان یکی از مصوبات این جلسه است.

خانم دهقانی افزود: تولید نرم افزار از پایان نامه های سطوح سه حوزه و تحقیقات پایانی سطح دو، برگزاری اردوی علمی پژوهشی ویژه بانوان پژوهشگر با هدف بازدید از مراکز علمی پژوهشی و نیز تدوین کتابی در خصوص معرفی بانوان فعال و معرفی طلاب نمونه از اهم مصوبات این نشست به شمار می رود.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha