جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
درختکاری

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ریحانة الرسول(ص) نورآباد از کاشت نهال توسط طلاب این مدرسه همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در تپه شهدای گمنام این شهرستان خبر داد.

خانم زینب حیدریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، گفت: در این روز تعداد ۱۰ نهال توسط خواهران این مدرسه و با هدف ترویج سنت درختکاری و گسترش فضای سبز در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان غرس شد.

وی با بیان اینکه مبلغان نقش مهمی در ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و صیانت از فضای سبز دارند تصریح کرد: مبلغان می توانند با کاشت نهال، به توسعه و گسترش منابع طبیعی و فضای سبز کمک کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول(ص) نورآباد با بیان اینکه در دین مبین اسلام سفارش ویژه ای به کاشت درخت و حفظ و صیانت از منابع طبیعی شده است، خاطر نشان کرد: مبلغان برای فرهنگ سازی حفاظت از منابع طبیعی در محورهای تبلیغی خود، اصول حراست از این عرصه های جنگلی را برای جامعه تبیین کنند.

خانم حیدریان با اشاره به اینکه کاشت نهال علاوه بر ارتقاء سلامت و روحیه نشاط در بین افراد، حفظ سلامتی و روحیه نسل های آتی را نیز در پی خواهد داشت، گفت: امید می رود طلاب و مبلغان، هر کدام با کاشت یک نهال به توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری کمک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha