جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره آموزشی

حوزه/ دوره تخصصی تربیت مدرس زنان و خانواده ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و طلاب سطح ۳و۴ حوزه های علمیه ویژه خواهران به همت اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می گردد.

حلیمه شیخ علی شاهی ، مسئول واحد خواهران اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد درباره این دوره آموزشی گفت: از میان بانوانی که در سایت رسالات برای شرکت در این دوره آموزشی ثبت نام کنند، پس از کسب نمره لازم در مصاحبه 40 نفر پذیرش خواهند شد.

وی، هدف از برگزاری این دوره را تربیت کارشناس متخصص و تربیت مدرس با موضوع زن و خانواده در مشهد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کارشناسان مختلفی با این موضوع در سطح مشهد فعالیت می کنند که رشته تخصصی این افراد نیست که با توجه به پراکنده گویی در سخنرانی ها، برگزاری این دوره برای خواهران حوزوی و دانشگاه این نقایص آموزشی جبران خواهد شد.

مسئول واحد خواهران اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در این دوره سعی شده از اساتید مطرح کشوری با پشتیبانی علمی از شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور برگزار شود، افزود: بانوان شرکت کننده در این دوره آموزشی، در مجامع علمی نهاد رهبری دانشگاه ها، اعزام به مراکز علمی دفتر تبلیغات اسلامی و به عنوان در حلقه های معرفت حرم مطهر شرکت خواهند کرد.

شیخ علی شاهی در پایان با بیان اینکه دوره تخصصی تربیت مدرس زنان و خانواده پس از تعطیلات نوروزی پذیرش نهایی آن صورت خواهد گرفت، گفت: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، شورای انقلاب فرهنگی زنان و خانواده و  دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از نهادهای مشارکت کننده در این دوره آموزشی هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha