جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی-امام جمعه آبیک

حوزه/ امام جمعه شهرستان آبیک گفت: اساتید حوزه، باید علاوه بر تلاش برای ارتقای سطح آموزشی و تهذیبی طلاب، به ارتقای امور پژوهشی آنان نیز دقت نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوتراب موسوی، در دیدار جمعی از اساتید مدرسه علمیه خواهران زینبیه شهرستان آبیک استان قزوین، اظهار داشت: اساتید حوزه، باید علاوه بر تلاش برای ارتقای سطح آموزشی و تهذیبی طلاب، به ارتقای امور پژوهشی آنان نیز دقت نظر داشته باشند.

امام جمعه شهرستان آبیک در ادامه سخنان خود با بیان این که طلاب و روحانیون باید ارزش های جایگاه مقدس نماز جمعه را برای مردم تبیین کنند، گفت: نماز جمعه خنثی کننده تحرکات ضد فرهنگی و دفع کننده تهاجم فرهنگی دشمنان و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 وی با بیان این که  تقویت پایه های وحدت و اتحاد امت اسلامی یکی از آثار نماز جمعه است، تأکید کرد: مهمترین رسالت نماز جمعه دعوت مردم به تقوا است که جامعه را در مقابل بسیاری انحرافات حفظ خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان این که نماز جمعه سنگر پاسداری از اسلام و ارزش‌های اسلامی و همچنین جایگاه پاسداری از مرزهای عقیدتی مردم است، خاطرنشان کرد: نماز جمعه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و در طول 37 سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، نماز جمعه با شکوه خاصی برگزار می شود.

امام جمعه شهرستان آبیک در پایان سخنان خود، با بیان این که حضور گسترده  طلاب در نماز جمعه نشان می دهد که آنان به حق سرباز امام زمان(عج) هستند، گفت: اهتمام به حضور گسترده در این فریضه ی الهی، برای هر فرد مسلمان واجب است، زیرا سنگر دین اسلام حضور گسترده در نماز جمعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha