جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رسول نوروزی

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه قزوین گفت: برخلاف مردم که تعطیلی به معنی استراحت و تفریح است، برای یک طلبه یعنی زمانی برای نوع دیگری از فعالیت مانند تبلیغ و پژوهش است.

حجت الاسلام رسول نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، اظهار داشت: برخلاف مردم که تعطیلی به معنی استراحت و تفریح است، برای یک طلبه یعنی زمانی برای نوع دیگری از فعالیت مانند تبلیغ و پژوهش است.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین افزود: طلاب باید به این نکته توجه نمایند که  تعطیلی به معنای آن چه که برای افراد عادی مرسوم است، برای طلبه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بزرگان در تعطیلات، آثار ارزشمندی را به رشته تحریر در آورده اند و از مرحوم علامه رفیعی قزوینی نقل شده که  طلاب از تعطیلات پنج شنبه وجمعه خوشحال می شدند، اما من  خوشحالی ام برای آن بود که  از فرصت تعطیلات  دو روز آخر هفته  نهایت استفاده  را  برای جبران  دروس عقب مانده و مباحثه و مطالعه صرف نمایم.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد:  طلاب باید از فرصت  تعطیلات استفاده نمایند و درعین دیدار با  بزرگان خانواده و صله رحم،  با خود نیز کتاب هایی را همراه داشته و از مطالعه غفلت نکنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha