جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد جواد خزایی مدیر حوزه علمیه آیت الله آخوند همدان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) با اشاره به عناوین کارگاه های هم اندیشی گفت: این کار گاه های با موضوعاتی همچون تحکیم خانواده، عقاید، حوزه و سیاست، طلبه و اجتماع و دیگرعناوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام محمد جواد خزایی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)، در جلسه توجیهی نظام آموزشی حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) گفت: طی جلساتی که با اساتید مدرسه داشتیم تصمیم بر این شد که زمان کلاس ها از شنبه تا چهار شنبه به 60 دقیقه تغییر پیدا کند و روز پنج شنبه طلاب در کلاس های کاربردی شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: برنامه های این روز بدین شرح است که طلاب با ثبت نام در حلقه های آزاد اندیشی که با حضور اساتید حوزه برگزار می شود شرکت می کنند و همچنین در کلاس کاربردی پاسخ به شبهات روز شرکت می کنند و در نهایت در درس اخلاق شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری کارگاه های هم اندشی این است که با استعداد ها و توان افراد آشنا شویم و در آینده ای نزدیک برای هرمساله مورد نیاز اتاق فکر هایی با حضور طلاب برای حل مسایل تشکیل دهیم.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) با اشاره به عناوین کارگاه های هم اندیشی ابراز داشت: این کار گاه های با موضوعاتی همچون تحکیم خانواده، عقاید، حوزه و سیاست، طلبه و اجتماع و دیگرعناوین برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت آگاهی طلاب از مسایل روز تاکید کرد: طلاب باید به مسایل و شبهات روز آگاه باشند تا بتوانند پاسخگوی جامعه و جوانان باشند و برای این مساله کلاس های پاسخ به شبهات برگزار می شود.

حجت الاسلام خزایی گفت: این برنامه آموزشی از 5 فروردین ماه امسال شروع شده و طلاب این حوزه موظف اند در کلاس های 60 دقیقه ای حاضر شوند و همچنین در برنامه روز های پنج شنبه حاضر شوند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت استفاده از زمان گفت: روز پنج شنبه زمان خوبی برای برنامه مورد نیاز خارج از برنامه های آموزشی حوزه است و نباید این روز را با تعطیلی از دست داد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha