جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مجموعه پوسترهای نمایشگاهی اقتصاد مقاوتی در سیره علما

حوزه/، مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی تهذیبی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه گفت: مجموعه پوسترهای اقتصاد مقاومتی در سیره علما توسط معاونت تهذیب حوزه های علمیه با همکاری بسیج طلاب و روحانیون تهیه و منتشرشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام کاظم علی‌محمدی در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه»، با بیان این مطلب بیان داشت: مجموعه "اقتصاد مقاوتی در سیره علما" شامل 35 پوستر نمایشگاهی است که سیره و روش علما و روحانیون در التزام عملی به اقتصاد مقاومتی در زندگی شخصی و جامعه اسلامی در دوره‌های مختلف تاریخی است.

به گفته‌ وی عدم استفاده از اجناس خارجی حتی به اندازه دکمه لباس، نهی حجاج از خرید کالای خارجی، فتوای تحریم اجناس خارجی، تحریم اقتصادی و بیداری جوانان، مبارزه با فتنه‌جویی اقتصادی بهائیت، مخالفت با حقوق‌های نجومی، تلاش برای خودکفائی ملی، بازداشتن از اسراف، التزام به پوشش ایرانی، توصیه به استفاده از کالاهای ساخت مسلمانان، مقابله با احتکار، تلاش برای تثبیت قیمت‌ها و ... برخی از عناوین این مجموعه نمایشگاهی می‌باشد.

مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی تهذیبی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: این مجموعه مفید و جذاب توسط مدیریت مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت تهذیب تدوین و با همکاری بسیج طلاب و روحانیون در اسفند 1395منتشر شده است.

وی یادآور شد:  مدیران  مدارس علمیه سراسر کشور می‌توانند جهت تهیه این مجموعه به مرکز بسیج طلاب و روحانیون مراکز استان‌ها مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پازوکی- تهذیب IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
    0 0
    متشکر