شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضرت علی علیه السلام

حوزه/ حجت‌الاسلام علوانی گفت: ۲۰ برنامه و یک مراسم محوری در روز میلاد حضرت علی(ع) در مناطق محروم شمال اهواز به وسیله مبلغان جهادی مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علوانی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به فرارسیدن میلاد نخستین امام مسلمانان حضرت علی(ع)، از برگزاری جشن‌های ولادت این امام همام در مساجد مناطق شمال کلان‌شهر اهواز خبرداد و اظهار داشت: معاونت تبلیغ این مدرسه، در راستای گرامیداشت این روز فرخنده تعدادی از مبلغان مدرسه علمیه را به مساجد مناطق چندگانه شمال اهواز اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ مراسم در مساجد شمال کلان‌شهر اهواز و برخی از مناطق محروم به وسیله مبلغان جهادی مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان برگزار می‌شود، گفت: علاوه بر اجرای جشن‌های میلاد حضرت علی، یک مراسم محوری نیز توسط مدیریت این مدرسه علمیه در شهر زرگان برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود قریب به یک هزار نفر در آن شرکت کنند.

حجت‌الاسلام علوانی، دعوت از سخنرانان مطرح کشوری و استانی را یکی از اصلی‌ترین بخش‌های ویژه‌برنامه‌های جشن میلاد حضرت علی(ع) در مناطق محروم شمال کلان‌شهر اهواز عنوان کرد و افزود: محوریت اجرای ویژه‌برنامه‌های میلاد با سعادت حضرت علی(ع) ترویج مکتب اهل‌بیت و مقابله با شبهات فرق ضاله به‌ویژه وهابیت می‌باشد.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، در پایان با اشاره به راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در این منطقه، بیان داشت: در راستای ایجاد شور و نشاط معنوی در جامعه و خیابان‌های مناطق محروم اهواز، اقدام به برپایی و حمایت از ایستگاه‌های صلواتی کردیم که در این راستا برنامه‌های متنوع دیگری نیز اجرا شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha