جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ناصری ، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام ناصری گفت: شرکت در آزمون ورودی، تحقیقات محلی و مصاحبه حضوری در مدرسه، مصاحبه ویژه در مدیریت حوزه استان، حضور در دوره اختبار و تثبیت و شرکت در اردوی تهذیبی، مراحل پنج‌گانه جذب داوطلبین به مدارس علمیه خوزستان می‌باشد.

حجت الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به مراحل جذب داوطلبین ورود به مدارس علمیه خوزستان، اظهار داشت: روز گذشته شاهد برگزاری شانزدهمین آزمون ورودی مدارس علمیه خوزستان بودیم که با حضور بیش از یک هزار و سیصد نفر داوطلب برگزار شد.

وی با بیان اینکه کلیه اوراق امتحانی در معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور توسط سیستم‌های رایانه‌ای تصحیح می‌شود، گفت: إن‌شاءالله پس از اعلام نتایج آزمون که متعاقباً از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزه حوزه‌های علمیه اعلام می‌گردد، داوطلبین می‌توانند به مدارس پذیرفته شده جهت انجام مصاحبه حضوری اقدام کنند.

حجت الاسلام ناصری، سومین مرحله از جذب داوطلبین به مدارس علمیه را مصاحبه در مدیریت استان اعلام کرد و افزود: پس از انجام مصاحبه حضوری در مدرسه علمیه، منتخبین به مدیریت حوزه علمیه استان فراخوانده می‌شوند و در آنجا می‌بایست یک سری پرسش‌های مختلف را پاسخ دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، حضور در دوره اختبار و تثبیت و شرکت در اردوی تهذیبی را آخرین مرحله از جذب داوطلبین به مدارس علمیه خواند و تصریح کرد: کلیه مراحل فوق در راستای جذب کیفی داوطلبین صورت می‌گیرد تا إن‌شاءالله مبلغانی حائز و برجسته از لحاظ گوناگون خدمت گذار اسلام ناب محمد و مروج فقه شیعی در جامعه باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha